Înapoi la Curs
Analiza de Business pentru proiecte IT
0% Complet
0/0 Pași
-
Obiectivele cursului
-
Sectiunea 1 - Introducere in Analiza de Business4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 2 - Planificarea Cerintelor5 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 3 - Obtinerea Cerintelor4 Topice|1 Provocare
-
Evaluarea zilei
-
Sectiunea 4 - Analiza cerintelor4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 5 - Documentarea cerintelor4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 6 - Managementul si Comunicarea Cerintelor6 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 7 - Validarea si Acceptarea Solutiei4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 8 - Analiza organizatiei4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 9 - Analistul de Business4 Topice|1 Provocare
-
Raportul zilei
-
Rezumatul cursului
Sectiune Progres
0% Complet
Rezumat
- BA este responsabil pentru managementul si comunicarea continue a cerintelor la stakeholders.
- Un proces formal de management al schimbarii este critic pentru livrarea cu succes a solutiei.
- Trasabilitatea cerintelor ajuta la verificarea impactului asupra proiectului in timpul procesului de management al schimbarii, asigura ca toate cerintele sunt incluse in proiectare si sunt de ajutor in timpul testarii solutiei pentru a identifica zonele cu probleme atunci cand un test esueaza.
- Atributele cerintei ofera o intelegere mai deplina a cerintei.
- Este important sa se mentina o documentare corecta a cerintelor dupa ce s-a stabilit referinta.
- Stakeholders trebuie sa inteleaga pe deplin cerintele solutiei. De aceea, alegerea celei mai bune metode de comunicare este esentiala pentru succesul proiectului.