Înapoi la Curs

Analiza de Business pentru proiecte IT

0% Complet
0/0 Pași
  1. Obiectivele cursului
  2. Sectiunea 1 - Introducere in Analiza de Business
    4 Topice
    |
    1 Provocare
  3. Sectiunea 2 - Planificarea Cerintelor
    5 Topice
    |
    1 Provocare
  4. Sectiunea 3 - Obtinerea Cerintelor
    4 Topice
    |
    1 Provocare
  5. Evaluarea zilei
  6. Sectiunea 4 - Analiza cerintelor
    4 Topice
    |
    1 Provocare
  7. Sectiunea 5 - Documentarea cerintelor
    4 Topice
    |
    1 Provocare
  8. Sectiunea 6 - Managementul si Comunicarea Cerintelor
    6 Topice
    |
    1 Provocare
  9. Sectiunea 7 - Validarea si Acceptarea Solutiei
    4 Topice
    |
    1 Provocare
  10. Sectiunea 8 - Analiza organizatiei
    4 Topice
    |
    1 Provocare
  11. Sectiunea 9 - Analistul de Business
    4 Topice
    |
    1 Provocare
  12. Raportul zilei
  13. Rezumatul cursului
Sectiune Progres
0% Complet

Rezumat

  • BA este responsabil pentru managementul si comunicarea continue a cerintelor la stakeholders.
  • Un proces formal de management al schimbarii este critic pentru livrarea cu succes a solutiei.
  • Trasabilitatea cerintelor ajuta la verificarea impactului asupra proiectului in timpul procesului de management al schimbarii, asigura ca toate cerintele sunt incluse in proiectare si sunt de ajutor in timpul testarii solutiei pentru a identifica zonele cu probleme atunci cand un test esueaza.
  • Atributele cerintei ofera o intelegere mai deplina a cerintei.
  • Este important sa se mentina o documentare corecta a cerintelor dupa ce s-a stabilit referinta.
  • Stakeholders trebuie sa inteleaga pe deplin cerintele solutiei. De aceea, alegerea celei mai bune metode de comunicare este esentiala pentru succesul proiectului.