Analiza de Business pentru proiecte IT
-
Obiectivele cursului
-
Sectiunea 1 – Introducere in Analiza de Business4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 2 – Planificarea Cerintelor5 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 3 – Obtinerea Cerintelor4 Topice|1 Provocare
-
Evaluarea zilei
-
Sectiunea 4 – Analiza cerintelor4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 5 – Documentarea cerintelor4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 6 – Managementul si Comunicarea Cerintelor6 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 7 – Validarea si Acceptarea Solutiei4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 8 – Analiza organizatiei4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 9 – Analistul de Business4 Topice|1 Provocare
-
Raportul zilei
-
Rezumatul cursului
Provocare Summary
0 din 4 intrebari parcurse
Intrebari:
Informatii
You have already completed the provocare before. Hence you can not start it again.
Provocare is loading…
You must sign in or sign up to start the provocare.
Trebuie sa parcurgeti mai intai urmatoarele:
Rezultate
Rezultate
0 din 4 intrebari cu raspuns corect
Timpul tau:
Timpul a expirat
Ai obtinut 0 din 0 puncte, (0)
Puncte castigate: 0 din 0, (0)
0 Raspunsuri tip eseu in asteptare (Puncte posibile): 0)
Categorii
- Fara categorie 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- Current
- Recenzie
- Raspuns
- Corect
- Incorect
-
Intrebare 1 of 4
1. Intrebare
De ce expresia „colectarea cerintelor” nu este cea mai buna descriere a activitatilor BA in timpul obtinerii?
CorectIncorectIndiciu
Colectarea cerintelor nu ilustreaza rolul activ pe care il joaca BA in obtinerea cerintelor. “Colectare” implica faptul ca cerintele asteapta sa fie culese, pe cand stakeholder-ii insisi foarte des nu stiu ce au nevoie pana cand BA nu ii ajuta sa isi defineasca nevoile. Cuvantul ”obtinere (deducere)” caracterizeaza mai bine activitatile BA.
-
Intrebare 2 of 4
2. Intrebare
Care sunt cele patru activitati ale procesului de obtinere care sunt comune pentru toate tehnicile de obtinere?
CorectIncorectIndiciu
Pre-planificare
Pregatore
Executie
Inchidere -
Intrebare 3 of 4
3. Intrebare
Solutia dvs. va fi pusa in aplicare in aceasta tara si in Indonezia. Care sunt preocuparile dvs. majore in comunicarea cu stakeholder-ii cu privire la cerinte?
CorectIncorectIndiciu
Bariere de limbaj
Diferente culturale
Diferente de fus orar -
Intrebare 4 of 4
4. Intrebare
Care este cea mai buna tehnica de obtinere pentru fiecare situatie?
Situatia | Tehnica de Elicitare
Sorteaza elementele
- Interviu
- Intilnire pentru cerinte
- Prototipare
- Analiza documentatiei
- Focus group
- Analiza regulilor de Business
- Sondaj
- Incercarea produsului
- Ingineria inversa
- JAD
- Brainstorming
- Observare
-
Aveti nevoie de informatii de la un manager de nivel inalt din organizatia dvs.
-
Trebuie ajuns la un consens pentru o cerinta necontroversata.
-
Stakeholder-ii dvs. ar dori sa stie cum ar arata interfata.
-
Nu puteti contacta expertul tehnic care a proiectat solutia existenta.
-
Trebuie sa masurati raspunsurile oamenilor referitor la o solutie noua.
-
Trebuie sa stiti daca politicile organizatiei se opun unor anumite optiuni.
-
Trebuie obtinute in scurt timp multe informatii si aveti in cadrul personalului dvs. un statistician care va poate ajuta.
-
Nu aveti timp pentru a dezvolta solutia.
-
Doriti sa vedeti cum competitorul dvs. a facut-o.
-
Aveti mai multi stakeholders cu serioase dezacorduri intre ei.
-
Aveti nevoie de solutii creative.
-
Vreti sa identificati problemele cu sarcinile de rutina.
CorectIncorect