Sectiune Progres
0% Complet
GUVERNANȚA PROIECTULUI
Guvernanța proiectului implică părțile interesate, precum și politici, proceduri și standarde documentate, responsabilități și autorități.
Exemple:
- Criterii de succes ale proiectului și criterii de acceptare a livrabililor
- Procesul de identificare, escaladare și rezolvare a problemelor care apar în timpul proiectului
- Relațiile dintre echipa proiectului, grupurile organizaționale și părțile interesate externe
- Graficele de organizare ale proiectului care identifică rolurile din proiect
- Procese și proceduri pentru comunicarea informațiilor
- Procesele de luare a deciziilor în cadrul proiectului
- Ghiduri pentru alinierea guvernanței proiectului cu strategia organizațională
- Abordarea ciclului de viață al proiectului
- Procesul pentru evaluarea etapelor și revizuirea fazelor
- Procesul de revizuire și aprobare a schimbărilor
- Procesul de aliniere a părților interesate interne cu cerințele proceselor proiectului
ACTIVELE ORGANIZAȚIONALE
Orice sau toate activele legate de procese, provenind de la oricare dintre organizațiile implicate în proiect, care sunt sau pot fi folosite pentru a influența succesul proiectului.
Procese și proceduri includ:
- Inițiere și planificare: ghiduri, standarde organizaționale și politici, șabloane
- Execuție, monitorizare și control: procedura de control a modificărilor, proceduri de control financiar, proceduri de gestionare a problemelor și defectelor, cerințe de comunicare organizațională, proceduri de autorizare a muncii, proceduri de control al riscurilor, instrucțiuni de lucru, criterii de evaluare a propunerilor, criterii de evaluare a performanței
- Închidere: ghiduri sau cerințe de închidere a proiectului
Activele procesuale includ, de asemenea, bazele de cunoștințe ale organizațiilor, cum ar fi lecțiile învățate și informațiile istorice.