Înapoi la Curs
Analiza de Business pentru proiecte IT
0% Complet
0/0 Pași
-
Obiectivele cursului
-
Sectiunea 1 - Introducere in Analiza de Business4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 2 - Planificarea Cerintelor5 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 3 - Obtinerea Cerintelor4 Topice|1 Provocare
-
Evaluarea zilei
-
Sectiunea 4 - Analiza cerintelor4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 5 - Documentarea cerintelor4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 6 - Managementul si Comunicarea Cerintelor6 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 7 - Validarea si Acceptarea Solutiei4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 8 - Analiza organizatiei4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 9 - Analistul de Business4 Topice|1 Provocare
-
Raportul zilei
-
Rezumatul cursului
Sectiune Progres
0% Complet
Discutia 1 in Clasa
Discutati in clasa cum sunt managerizate in organizatia dumneavoastra modificarile aduse cerintelor solutiei si ariei de cuprindere.
Stabilirea referintei pentru cerinte
- BRD este aprobat si semnat de catre sponsorul de proiect sau managerul de proiect.
- Cerintele devin acum referinta.
- Toate celelalte modificari sunt autorizate, inregistrate, si urmarite.
- Cerintele starii actuale pot fi comparate cu cerintele de baza (referinta).
Definirea unui proces de control al schimbarii
Etape in procesul de control al schimbarii
Identificarea autoritatii in schimbare
Autoritatea in schimbare ar putea fi oricare dintre urmatoarele: