Înapoi la Curs
Analiza de Business pentru proiecte IT
0% Complet
0/0 Pași
-
Obiectivele cursului
-
Sectiunea 1 - Introducere in Analiza de Business4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 2 - Planificarea Cerintelor5 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 3 - Obtinerea Cerintelor4 Topice|1 Provocare
-
Evaluarea zilei
-
Sectiunea 4 - Analiza cerintelor4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 5 - Documentarea cerintelor4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 6 - Managementul si Comunicarea Cerintelor6 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 7 - Validarea si Acceptarea Solutiei4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 8 - Analiza organizatiei4 Topice|1 Provocare
-
Sectiunea 9 - Analistul de Business4 Topice|1 Provocare
-
Raportul zilei
-
Rezumatul cursului
Sectiune Progres
0% Complet
Rezumat
- Noul BA intra in proiect, de obicei dupa ce nevoile de business au fost definite.
- Documentul de viziune si continut este esential pentru planificare.
- O cerinta este o caracteristica pe care solutia trebuie sa o aiba pentru a satisface nevoia de business.
- Pentru a va asigura ca ati captat toate cerintele pentru o solutie, trebuie sa va asigurati ca ati identificat toti stakeholder-ii si ati obtinut nevoile lor.
- Planurile de analiza de business contin informatii, cum ar fi volumul de lucru, livrabile, activitati si sarcini de analiza de business si estimari pentru acestea.